Adakah Anda Looking For Fakta Koloidal Maklumat perak?

Adakah Anda Looking For Fakta Koloidal Maklumat perak?

Ia adalah di luar sana!
Ketahui Lebih Lanjut Mengenai Bagaimana koloid perak Boleh Membantu Anda Daripada Sumber Kualiti

Jika anda pernah mendengar tentang menggunakan colloidal silver dalam usaha untuk meningkatkan kesihatan secara keseluruhan atau untuk merawat keadaan kesihatan tertentu, anda mungkin tertanya-tanya apa bahan ini dan bagaimana ia boleh membantu anda.

Malangnya, mencari maklumat yang boleh dipercayai boleh menjadi sukar, kerana terdapat agak beberapa syarikat yang menjual dan menyediakan maklumat fakta yang sangat sedikit.

Perkara pertama yang kebanyakan orang mahu tahu mengenai koloid perak, cukup mudah, apakah ia?

Koloid perak adalah campuran air dan perak kecil zarah tulen, yang digantung di dalam air. Dengan meminum campuran, anda boleh menikmati beberapa faedah kesihatan termasuk pencegahan jangkitan, peningkatan kesihatan, dan mungkin mengalami peningkatan dalam penyakit tertentu dan penyakit.

Penggunaan colloidal silver untuk meningkatkan kesihatan seseorang adalah tidak apa-apa yang baru. Malah, ahli sejarah percaya bahawa Julius Caesar digunakan untuk minum dari kapal minum perak kerana keupayaannya perak untuk membersihkan air.

Petani pada tahun 1800-an dan awal 1900-an digunakan perak untuk menyimpan susu segar, tanpa perlu menyimpannya dalam peti sejuk. Menjelang tahun 1940-an, perak biasa digunakan oleh doktor sebagai antibiotik yang berkesan.

Sebagai ubat-ubatan baru telah dibangunkan, penggunaan colloidal silver dalam komuniti perubatan jatuh di pinggir jalan. Ia tidak sehingga baru-baru ini bahawa orang-orang dijumpai semula banyak manfaat yang ia tawarkan. Beberapa di antaranya ...

* Bersuci air

* Membunuh bakteria, virus, dan kulat

* Mencegah jangkitan luka

* Tambahan untuk kesihatan secara keseluruhan

Salah satu ciri-ciri yang paling menarik adalah hakikat bahawa ia mampu untuk mati sesak nafas bakteria, virus, dan kulat tanpa menyebabkan apa-apa kemudaratan kepada manusia. Ini bermakna, semasa ia adalah selamat untuk manusia untuk menelan, ia adalah berkesan untuk membunuh bakteria berbahaya, virus, dan kulat, dan membantu merawat pelbagai penyakit.

Ia juga telah menerima banyak perhatian akhir-akhir ini sebagai rawatan yang berkesan untuk jerawat, kerana penghidap jerawat ramai yang mendapati ia menjadi agak membantu.

Amerika Syarikat Pentadbiran Makanan dan Dadah, atau FDA, telah diklasifikasikan sebagai "pra-1938" produk. Oleh itu, ia tidak dianggap sebagai ubat, dan tidak diatur dalam cara yang sama seperti ubat-ubatan lain hari ini.

Oleh kerana ia adalah selamat dan tidak mempunyai kesan sampingan yang berbahaya, dos yang tidak dikawal selia. Anda boleh melakukan percubaan dengan dos yang berbeza untuk mencari satu yang sesuai untuk anda. Di samping itu, kerana ia tidak dikawal selia oleh FDA, anda boleh dengan mudah membeli colloidal silver tanpa preskripsi. Mula menikmati faedah daripada koloid perak hari ini!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar