Penyembuhan Dengan Sound - Perkara Asas

Penyembuhan Dengan Sound - Perkara Asas

Kami benar-benar perlu untuk melihat pelbagai dimensi yang topik ini boleh didekati, dan berfikir tentang hal itu, keseluruhan konsep penyembuhan dengan bunyi telah wujud untuk masa yang panjang sekarang. Satu perkara yang anda perlu tahu tentang adalah bagaimana anda akan menggunakan terbaik ini untuk keuntungan anda dan apa jenis medium yang boleh digunakan untuk memberi kesan kepada tindak balas yang sama dalam diri sendiri. Sudah tentu ini tidak berlaku apa-apa bunyi lama yang boleh digunakan untuk memberi kesan kepada proses penyembuhan keseluruhan, dan satu perkara yang anda perlu tahu ialah bahawa semua ini datang dari hakikat yang mudah bahawa bunyi adalah satu perkara yang anda benar-benar perlu tahu kira-kira sebagai satu bahan ajaib yang hampir boleh mencapai apa-apa. Ia hampir suka bagaimana bau boleh menjadi begitu kuat bahawa ia membawa anda segera kembali ke dalam keadaan.

Sekarang, akar industri ini datang dari fakta amat kesan muzik dan bagaimana ia telah membuat perbezaan dalam kehidupan ramai orang di dunia hari ini. Jika seseorang itu untuk melihat, kita hampir boleh mengatakan bahawa badan manusia adalah salah tala raksasa, dan kita perlu bermula untuk mengambil kesempatan daripada itu. Kini, sudah tentu ini semua bergantung kepada fisiologi orang itu dan jenis sejarah mereka dengan muzik. Seseorang yang membesar mendengar rock mungkin berkata bahawa apabila mereka terdedah kepada muzik rock, mereka mendapati diri mereka lebih selesa, tetapi teknologi semasa bunyi pergi jauh, jauh lebih dalam daripada ini.

Ini bermakna bahawa kita akan turun ke peringkat molekul bunyi, dalam kes ini, yang membolehkan kita semua untuk menyedari betapa otak adalah tuan satu dan komander bagaimana fungsi badan dan apa jenis proses penyembuhan akan menjadi yang terbaik menjadi diletakkan di dalam falsafah keseluruhan ini di sini. Dalam erti kata, bunyi memainkan peranan utama di dalam otak manusia dan ini adalah turun ke kortikal minda, jauh di dalam serebrum fikiran yang benar-benar mampu menangkap bunyi yang super atau sub sonic, yang bermakna bahawa telinga manusia biasa tidak boleh dapat menjemput mereka.

Sekarang, apabila memikirkan tentang perkara ini, apa yang anda perlu tahu tentang adalah bahawa otak wujud di negeri-negeri elektromagnet tertentu dalam kekerapan, dan satu perkara yang sama dalam hal yang baik, adalah bahawa ia juga wujud di peringkat kekerapan keseluruhan serta , jadi di mana, bagaimana dengan kita? Ini bermakna bahawa terdapat negeri-negeri tertentu frekuensi yang berubah otak dan memberitahu ia memuncak. Salah satu frekuensi ini bertanggungjawab untuk proses penyembuhan keseluruhan dan ini adalah apa yang kita benar-benar perlu sifar di atas. Jadi semua yang perlu kita lakukan untuk dapat melakukan ini adalah untuk menggunakan kuasa bunyi, dan dalam kes ini, kuasa berdegup binaural, yang membantu kita menyembuhkan dengan bunyi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar