Sebelum Pembedahan Pundi hempedu, Cuba Remedy Asli batu hempedu

Sebelum Pembedahan Pundi hempedu, Cuba Remedy Asli batu hempedu

Sebelum pembedahan pundi hempedu, fikiran kamu cuba ubat semulajadi batu hempedu yang menggabungkan diet anda dan remedi mudah untuk mengepam pundi hempedu? Yang menghairankan, kebanyakan orang naif mengeluarkan organ mereka sebelum walaupun mempertimbangkan rawatan alternatif.

Terdapat banyak manfaat untuk mencuba ubat semula jadi termasuk: menjaga organ anda, lebih murah dan lebih baik untuk kesihatan anda. Biar saya jelaskan!

Mengapa Pembedahan Pundi hempedu Harus Resort terakhir untuk anda

Mengambil masa untuk Google komplikasi pembedahan pundi hempedu! Anda akan melihat hampir 1 juta pautan yang boleh memberitahu anda cerita kecil tentang orang-orang tidak berpuas hati dengan keputusan mereka mengenai pembedahan. Ini kerana badan anda telah bertujuan untuk mempunyai pundi hempedu a.

Beberapa komplikasi biasa selepas pembedahan adalah ketidakupayaan untuk makan makanan yang anda mahu, cirit-birit yang kerap, dan kolesterol tinggi. Walau bagaimanapun, kesan sampingan yang paling teruk kepada pembedahan adalah bahawa anda meningkatkan risiko kedua-dua usus dan usus besar selepas anda mengeluarkan organ anda!

Terdapat pilihan yang lebih baik walaupun ... ubat batu karang semula jadi!

Batu karang Flush Sememangnya

Terdapat banyak cara yang pesakit mendapati kejayaan dengan curahan batu karang tetapi yang paling biasa termasuk makan makanan yang betul manakala pembersihan pundi hempedu, hati dan usus besar.

Berikut adalah beberapa tip-tip mudah anda boleh mula hari ini untuk memulakan rawatan rumah anda. Perkara pertama yang anda mungkin mahu lakukan adalah memulakan makanan tambahan sekurang-kurangnya 2500 mg vitamin C. Vitamin C adalah nama lain asid askorbik yang telah ditunjukkan untuk menukar kolesterol ke hempedu. Kerana batu karang biasanya terdiri daripada kolesterol, ini adalah cara yang baik untuk memulakan proses melarutkan.

Anda juga perlu mengelakkan makanan berlemak tinggi dan makanan kolesterol tinggi. Anda mungkin tahu bahawa tetapi adakah anda tahu bahawa anda perlu makan makanan yang amat kaya dengan serat pemakanan. Serat adalah penting untuk penting bagi curahan. Pastikan anda melihat label untuk memeriksa serat pemakanan. Hanya makan bijirin dengan serat pemakanan yang lebih tinggi daripada 3 gram setiap hidangan. Juga makan banyak sayur-sayuran.

Akhir sekali, anda juga mungkin ingin mencuba milk thistle. Ini tonik hati membersihkan hati dan merangsang pengeluaran hempedu. Dalam satu kajian, silymarin (komponen aktif dalam milk thistle) telah ditunjukkan untuk mengurangkan tahap kolesterol dalam hempedu. Ini adalah sangat penting untuk pencegahan dan curahan batu. Jumlah yang disyorkan ialah 600 mg ekstrak thistle susu setiap hari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar