Fuel Asli Untuk Badan - Herba

Fuel Asli Untuk Badan - Herba

Herba sebagai makanan telah digunakan untuk menyembuhkan penyakit untuk jangka masa yang panjang. Seperti yang dilaporkan dalam majalah Discovery, mereka telah menemui tulang-tulang seorang wanita muda dan dengan menggunakan ujian karbon, ia dianggarkan bahawa dia berusia 27,000 tahun. Oleh itu, kita boleh menduga herba telah digunakan oleh manusia selama sekurang-kurangnya 27,000 tahun di planet ini.

Haiwan telah menggunakan herba juga untuk masa yang lama. Haiwan mempunyai naluri untuk mencari herba yang mereka perlukan apabila mereka memerlukannya. Haiwan hari ini adalah terhad oleh pagar tetapi rusa dan kijang tidak, mereka dapat bergerak bebas untuk mencari herba yang mereka perlukan.

Ambil kuda misalnya apabila mereka mempunyai parasit mereka akan keluar dan mencari kilang untuk membantu mereka menghilangkan mereka parasit. Herba yang adalah wormwood. Banyak kegunaan herba pertama diperoleh daripada pemerhatian haiwan sakit dan menonton bahawa haiwan pergi dan mendapatkan tumbuhan dan kemudian manusia memakannya sendiri.

Daripada melihat herba itu berguna kepada haiwan ia menjadi berguna kepada manusia juga. Orang India di Amerika Selatan mendapati penggunaan kulit kayu dalaman Pau d 'pokok Arco. Mereka mendapati bahawa ia ditolak serangga. Mereka juga mendapati bahawa belukar tertentu membantu penglihatan mereka. Mereka memanggilnya eyebright, jadi manusia telah menggunakan herba untuk masa yang lama.

Bahan kimia tidak makanan untuk badan. Mereka mempunyai negatif memberi kesan pada badan. Makanan atau herba juga boleh menjadi toksik atau berbahaya, tetapi bukan sebagai manusia yang dibuat chemical.We mesti mempunyai kebijaksanaan untuk memilih makanan-makanan atau herba yang tidak beracun. Sejak beribu-ribu tahun, kita telah belajar untuk tidak makan oak racun atau Oleander. Kita tahu lobak merah, pasli, chamomile dan raspberry merah daun makanan yang baik. Herba atau makanan diciptakan oleh Pencipta kita. Bahan kimia buatan manusia adalah berbahaya tetapi herba adalah selamat untuk semua orang.

Herba adalah makanan yang bahan bakar untuk tubuh manusia. Herba menyuburkan dan membersihkan badan yang seterusnya memberi tenaga dan mempunyai kesan yang positif. Kita bertanggungjawab kepada badan kita untuk memberi mereka herba yang terbaik dan untuk dipertimbangkan sebagai mukjizat yang mereka berada. Herba sebagai makanan mempunyai kesan yang positif pada badan. Jika kita mempunyai keperluan tertentu maka kita mencari herba untuk keperluan tersebut. Dadah adalah saintifik, herba makanan dicipta oleh pencipta kita.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar