Kecederaan saraf - Dan Cara Rawat ia Dengan Homeopathy

Kecederaan saraf - Dan Cara Rawat ia Dengan Homeopathy

Kecederaan saraf boleh berlaku dari pelbagai punca. Sebarang kecederaan boleh merosakkan satu atau lebih saraf. Tetapi ia akan merosakkan tisu lain juga. Ia adalah yang terbaik untuk merawat gejala-gejala anda mengikut keutamaan mereka.

Biar saya memberi anda contoh. Jika anda mematahkan tulang, maka semua tisu lembut di sekeliling juga akan rosak dari kecederaan. Otot, tendon, saraf, ligamen, seluruh lot.

Tetapi anda tidak boleh melayan mereka semua pada masa yang sama. Anda perlu untuk merawat gejala yang paling penting pertama. Maka kerana itu reda, yang lain akan muncul bersedia untuk dirawat.

Jadi kembali kepada tulang yang patah, yang perlu diuruskan dahulu, dengan mengakibatkan ia menetapkan

Kemudian daripada mengambil ubat tahan sakit, melihat setiap kesakitan secara individu. Kesakitan tulang yang patah adalah berbeza dari kesakitan kecederaan tisu lembut, adalah berbeza daripada sakit kecederaan saraf.

Adalah sukar untuk menggambarkan kesakitan tulang. Anda hanya tahu ia adalah tulang, walaupun ia hanya lebam dan bukan patah.

Sakit tisu lembut, seperti kecederaan otot biasanya sakit.

Tendon dan ligamen sakit adalah lebih daripada kekakuan daripada sakit. Atau kelemahan.

Tetapi anda tidak boleh tersilap sakit saraf daripada kecederaan saraf. Ia seperti kejutan elektrik, ia tajam dan pucuk, biasanya jauh dari tapak kecederaan. Anda tahu saraf anda telah dilaksanakan. Dan ini boleh menjadi salah satu yang paling teruk sakit apa-apa kecederaan yang kompleks.

Anda boleh merasa kesemutan, yang rasa pedih dalam kecederaan yang lebih kecil, atau pin dan jarum kesan.

Ubat homeopati Hypericum adalah sangat baik untuk menyelesaikan kesakitan saraf cedera, dengan menetapkan tentang pembaikan mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar